შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
დაბალი
1-4
საშუალო
5-6
კარგი
7-8
საუკეთესო
9-10
sგაკვეთილში
ჩართულობა
გაკვეთილზე დასმულ შეკითხვებს ვერ სცემს პასუხს, საუბრისას ვერ იცავს მეტყველების ნორმებს, უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს.
გაკვეთილზე დასმულ შეკითხვებს სცემს პასუხს მხოლოდ შინაარსზე დაყრდნობით. აქვს მწირი ლექსიკური მარაგი.
გაკვეთილზე დასმულ შეკითხვებს სცემს პასუხებს შინაარსზე დაყრდნობით. აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი.
გაკვეთილზე დასმულ შეკითხვებს სცემს ადეკვატურ პასუხებს. იშვიათად უშვებს შეცდომებს. აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი.
პრეზენტაცია
პრეზენტაციას ვერ წარმართავს დამაჯერებლად.
უჭირს ჯგუფის წევრთა შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
დამაჯერებლად წარმართავს პრეზენტაციას.
შეუძლია საპრეზენტაციო ნაშრომის შექმნა.
კითხვა
კითხულობს ტექსტს. უჭირს საკუთარი სიტყვებით შინაარსის გადმოცემა.
კითხულობს ტექსტს. გამოყოფს პირველხარისხოვან და მეორე ხარისხოვან ინფორმაციას.
კითხულობს ტექსტს. აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი.
კითხულობს ტექსტს. ყოველთვის ამოიცნობს ახალ სიტყვებს.

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები

დაბალი 1-4
საშუალო5-6
კარგი 7-8
საუკეთესო 9-10


კითხვის, და წაკითხულის გააზრების უნარი
ვერ კითხულობს დამოუკიდებლად, სჭირდება დახმარება თარგმნისასაც
უჭირ გამართულად კითხვა და ინტონაციას ვერ აკონტროლებს
კითხულობს გამართულად,მაგრამ მისი ინტონაცია მცირე უზუსტობებით ხასიათდება
კითხულობს გამართულად, შესაბამისი მახვილებით და ინტონაციით, თავისუფლად იგებს წაკითხულს
შესაბამისი ლექსიკის ფლობა და მისი გამოყენების უნარი
მისი ლექსიკური მარაგი ძალზე მწირია,უჭირს საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა
მწირი ლექსიკური მარაგის გამო, ვერ ახერხებს აზრის ნათლად გადმოცემას
იმ ლექსიკური ერთეულებიდან რომელიც გაკვეთილზე გვჭირდება მისთვის რამდენიმე ახალია
ფლობს და თავისუფლად იყენებს ყველა იმ ლექსიკურ ერთეულს, რაც კონკრეტული თემისთვისაა საჭირო
დავალებების დამოუკიდებლად შესრულების და გარკვეულ სირთულესთან დამოუკიდებლად შეჭიდების უნარი
დამოუკიდებელ სამუშაოს ძირითადად თავს ვერ ართმევს
უჭირს დამოუკიდებლად გაართვას თავი დავალებებს
გარკვეული სირთულის დავალებებს ცდილობს დამოუკიდებლად გაართვას თავი
დამოუკიდებლად ახერხებს წარმატებით გაართვას თავი მიცემულ დავალება მიუხედავად მისი სირთულისა
მეტყველებისას ენაში არსებული ძირითადი ნორმების დაცვა (ინტონაცია, მახვილები...)
უჭირს მეტყველება და აზრის გადმოცემა
მეტყველებისას უშვებს სრიოზულ შეცდომებს და უჭირს აზრის დალაგებულად გადმოცემა
ცდილობს მისი მეტყველება ახლოს იყოს ენაში არსებულ ნორმებთან
მისი მეტყველების კულტურა ახლოსაა ენაში არსებულ ნორმებთან
ტექსტის მაორგანიზებელი ელემენტებისა და გრამატიკული ბაზის გააზრება
წინადადებას გრამატიკულად ვერ არჩევს
უჭირს ტექსტში შესაბამისი გრამატიკული ბექგრაუნდის ამოცნობა და მაგალითების მოძებნა
სჭირდება შეხსენება თუ რომელ გრამატიკულ საკითხს ეფუძნება გაკვეთილი, ამის შემდეგ კი შეუძლია მაგალითების მოძებნა ტექსტში
ყოველთვის იაზრებს თუ რომელ გრამატიკულ გაკვეთილს ეფუძნება

მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა

კრიტერიუმი
არა
ნაწილობრივ
კი
გაკვეთილის მიზანი და გასავითარებელი უნარ-ჩვევები გასაგები, კონკრეტული და რეალური იყო



აქტივობა ემსახურებოდა მიზანს



ყველა მოსწავლის მიმართ ვიყავი ყურადღებიანი



სასურველი შედეგის მიღწევაში მეხმარებოდა დაგეგმილი აქტივობები



ბოლომდე დავიხარჯე თუ არა





კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო

ჩართულობა

არაა ჩართული

ნაწილობრივადაა ჩართული

სრულყოფილადაა ჩართული
ჩართულია და ეხმარება მასწავლებელს


ორგანიზებულობა
არ აქვს სასკოლო ნივთები და ხელს უშლის საგაკვეთილო პროცესს


აქვს ნივთები და არ იყენებს


ნივთები აქვს და ნაწილობრივ იყენებს


მოწესრიგებულია და სხვებსაც ეხმარება


წვდომა

არ/ვერ გაიგო ფუნქციების დანიშნულება
გაიგო ზერელედ/ნაწილობრივ, ვერ გამოიყენა კონკრეტული დავალების შესრულებისას
კარგად გაიგო მასწავლებლის ინდივიდუალური მითითების შემდეგ
სრულყოფილად გაიგო და დამოუკიდებლად შეასრულა მიცემული დავალება


პრეზენტაცია

არ/ვერ აკეთებს პრეზენტაციას

გადმოგვცემს სხვისი დახმარებით, უჭირს არგუმენტირება

შეუძლია ცოდნის დემონსტრირება არგუმენტირებულად
ორიგინალურად, არგუმენტირებულად, ლიმიტირებულად წარმოაჩენს პრეზენტაციას


Комментариев нет:

Отправить комментарий